Regulamin sklepu

I. Definicje

§1

W niniejszym regulaminie sklepu internetowego fiszkidojogi.pl, zwanym dalej „Regulaminem”, pod poniższymi pojęciami należy rozumieć:

a. „Sprzedawca” – Monika Musioł i Anna Musioł prowadzące działalność jako wspólniczki spółki cywilnej MALA JOGA A. Musioł, Monika Musioł s.c., 40-748 Katowice, ul. Makuli 4, działającej pod nr NIP: 9542821850, REGON: 387670298, marketing@fiszkidojogi.pl; Tel. +48 500 200 930

b. „Sklep” – sklep internetowy znajdujący się na stronie internetowej https://fiszkidojogi.pl/ oraz jej podstronach,

c. „Klient” – każda osoba, która zawarła ze Sprzedawcą umowę w Sklepie: złożyła zamówienie; pojęcie to oznacza również osobę, która jest w trakcie składania zamówienia,

d. „Konsument” – osoba zdefiniowana w przepisie art. 221 Kodeksu cywilnego, czyli osoba fizyczna dokonująca zakupu w Sklepie niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, a także na potrzeby niniejszego Regulaminu osoba fizyczna dokonująca zakupu w Sklepie w związku z jej działalnością gospodarczą, jednak jak wynika z treści umowy sprzedaży, nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej

II. Postanowienia ogólne

§2

Regulamin określa zasady dokonywania przez Sprzedawcę sprzedaży produktów znajdujących się w asortymencie Sklepu na odległość, to jest w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość, bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie (za pomocą strony internetowej), za ceny podane na odpowiednich podstronach Sklepu.

§3

Treści prezentowane na stronach Sklepu, a w szczególności ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje, nie są ofertą handlową w rozumieniu przepisów art. 66 i 661 Kodeksu cywilnego, lecz zaproszeniem do składania ofert.

§4

Zdjęcia i opisy towarów, znaki towarowe oraz inne materiały znajdujące się na stronie głównej i podstronach Sklepu stanowią własność intelektualną Sprzedawcy. Ich wykorzystywanie bez zgody Sprzedawcy lub producenta stanowi naruszenie praw autorskich, a także może stanowić naruszenie praw do znaków towarowych.

§5     

1. Ceny produktów znajdujących się w asortymencie Sklepu są wyrażone w złotych polskich i są cenami brutto. Sprzedawca może dokonywać modyfikacji asortymentu Sklepu, cen produktów, przeprowadzać i odwoływać akcje promocyjne. Zmiany nie mają wpływu na zawarte już z Klientami umowy sprzedaży poszczególnych produktów.

2. Podane w Sklepie ceny produktów nie obejmują kosztów przesyłki.

3. Koszty wysyłki podane są w procesie sprzedaży online, przed akceptacją złożenia zamówienia. 

§6

Dokonanie zakupu w Sklepie następuje bez założenia konta.

§7

1. Do korzystania ze Sklepu nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie (w tym mobilne, takiej jak smartfon lub tablet) Klienta. Wystarczający jest: dostęp do Internetu, posiadanie adresu e-mail oraz standardowy system operacyjny i przeglądarka internetowa, w tym Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari, MS Internet Explorer.

2. Do prawidłowego złożenia zamówienia wymagane jest włączenie obsługi plików cookies w przeglądarce internetowej.

III. Złożenie i przyjęcie zamówienia

§ 8

1. Sprzedaż produktów odbywa się na podstawie zamówień składanych przez Klienta. Klient składa zamówienie po podaniu wszystkich danych niezbędnych do realizacji zamówienia.

2. Zamówienia można składać przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.

3. Od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-17:00 Sklep oferuje mailowe wsparcie przy składaniu zamówień. W celu skorzystania z pomocy należy wysłać wiadomość mailową z opisem problemu na następujący adres e-mail: sprzedaż@fiszkidojogi.pl lub zadzwonić pod następujący numer telefonu 784 959 890.

§ 9

1. W celu zawarcia umowy sprzedaży ze Sprzedawcą Klient wybiera na odpowiednich podstronach Sklepu produkty poprzez wybranie ich wzoru (modelu) i kliknięcie przycisku „Do koszyka”, znajdującego się przy wybranym przez Klienta produkcie.

5. Produkty znajdujące się w koszyku nie są jeszcze zamówione i Klient ma możliwość dodania do koszyka kolejnych produktów, usunięcia znajdujących się tam produktów, a także rezygnacji z dokonania zakupów. Na tym etapie, w rubryce „kod rabatowy”, Klient ma możliwość dodania kodu uprawniającego go do otrzymania zniżki na zakupy.

6. Po weryfikacji koszyka oraz ewentualnym dodaniu kodu rabatowego należy kliknąć przycisk „Kontynuuj”. Do złożenia zamówienia niezbędna jest akceptacja Regulaminu. 

7. Następnie należy wybrać sposób płatności oraz dostawy: Zaktualizowana zostanie wówczas kwota do zapłaty, poprzez dodanie do niej opłaty za wybrane: formy płatności oraz sposób płatności. 

9. Wskazane w koszyku produkty wraz z podaniem ich ilości, cen oraz wybrany sposób dostawy i płatności wraz z ich kosztami, stanowią skierowane do Klienta przez Sprzedawcę zaproszenie do złożenia oferty zakupu tych produktów. Z chwilą kliknięcia przycisku „Zamawiam i płacę” dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży.

10. Klient po kliknięciu przycisku „Zamawiam i płacę” zostanie poinformowany o warunkach płatności związanych z dokonanym zakupem i w przypadku wyboru innej płatności niż płatność za pobraniem zostanie przekierowany na stronę podmiotu realizującego płatności internetowe: Przelewy24. Realizacja płatności odbywa się na podstawie regulaminu dostępnego na stronie podmiotu realizującego płatności internetowe. 

IV. Dostawa i płatności

§ 10

1. Płatność odbywa się drogą elektroniczną niezwłocznie po zawarciu umowy sprzedaży albo za pobraniem. Dostępne są następujące sposoby płatności: przelewy bankowe, szybkie przelewy, BLIK, karta płatnicza, płatność za pobraniem. 

2. Dostawa odbywa się za pośrednictwem przesyłek pocztowych lub kurierskich: w tym InPost paczkomaty, Kurier InPost, Poczta Polska, w terminach określonych przez poszczególnych dostawców przesyłek, dla wybranego przez Klienta rodzaju przesyłki (z tymi informacjami można zapoznać się na stronach internetowych poszczególnych dostawców obsługujących Sklep). Przesyłka w przypadku opłaconego zamówienia nadawana jest w terminie do 3 dni roboczych od dokonania zapłaty za zamówiony produkt.

3. Możliwy jest również odbiór osobisty w Katowicach, po uprzednim kontakcie ze sprzedawcą. Miejsce i czas przekazania zamówionych produktów zostanie uzgodnione w drodze kontaktu. 

4. Klient jest informowany o kosztach związanych z dostawą oraz sposobem płatności przed złożeniem zamówienia zakupu produktów znajdujących się w koszyku.

5. O przewidywanym terminie doręczenia zamówionych produktów oraz statusie zamówienia 

Sprzedawca poinformuje Klienta w osobnej wiadomości e-mail.

§ 11

Sprzedawca zwraca uwagę, że Klient ma możliwość sprawdzenia stanu przesyłki, otwarcia jej i sprawdzenia kompletności zamówienia w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości Sprzedawca zaleca sporządzenie protokołu szkody.

§ 12

W przypadku wyboru przez Klienta opcji odbioru osobistego zamówione produkty pozostają gotowe do odbioru w umówionym miejscu i czasie. W przypadku, gdy odbiór zamówienia w tym terminie nie będzie możliwy, Klient i Sprzedawca mogą uzgodnić inny termin odbioru.

 1. Dokumentem sprzedaży, w przypadku zamówień złożonych za pośrednictwem Sklepu, jest paragon lub imienna faktura, wystawiona na dane nabywcy: imię, nazwisko, adres zamieszkania wraz z kodem pocztowym.

 2. Dokonując zakupu i akceptując regulamin, Klient wyraża zgodę na otrzymywanie faktury drogą elektroniczną na podany przez siebie adres e-mail.

 3. W przypadku, gdy ma zostać wystawiona faktura dla przedsiębiorcy, Klient zobowiązany jest do podania niezbędnych danych podmiotu, na który ma zostać wystawiona faktura: pełnej nazwy firmy, adresu, numeru NIP.

V. Zwroty i reklamacje

§ 13

1. Jeżeli Klient jest Konsumentem, wówczas przysługuje mu prawo odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej ze Sprzedawcą, bez podania przyczyn, w terminie 14 (czternastu) dni. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 (czternastu) dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy. 

2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia przekazanego Sprzedawcy drogą mailową na adres reklamacje@fiszkidojogi.pl albo na adres korespondencyjny Sprzedawcy wskazany w niniejszym Regulaminie.

3. Klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, zamieszczonego pod adresem https://fiszkidojogi.pl/formularz-odstapienia-od-umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

4. Aby zachować termin odstąpienia od umowy wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu odstąpienia od umowy.

5. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca Klientowi wszystkie otrzymane od niego płatności, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca dokona zwrotu płatności tylko i wyłącznie za pomocą przelewu bankowego. Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem.

7. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zakupionych przez Klienta produktów lub do chwili dostarczenia dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

8. Klient powinien odesłać zamówione produkty do Sprzedawcy na adres Sprzedawcy podany w postanowieniu § 1 lit. a Regulaminu niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 (czternaście) dni od dnia, w którym poinformował o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle zamówione produkty przed upływem terminu 14 (czternastu) dni.

9. Klient ponosi wszelkie bezpośrednie koszty zwrotu zamówionych produktów, w tym w szczególności koszty przesyłki.

10. Klient odpowiada tylko za zmniejszenie wartości produktów wynikające z korzystania z nich w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów.

11. Zwrot produktów zakupionych w trybie określonym w § 8-12 Regulaminu (zamówienie i zakup online) możliwy jest wyłącznie przez odesłanie rzeczy Sprzedawcy na adres Sprzedawcy, także gdy produkt został odebrany osobiście.

§ 14

1. Sprzedawca informuje, że ma obowiązek dostarczyć produkt wolny od wad.

2. Reklamacje można składać pisemnie na adres Sprzedawcy podany w postanowieniu § 1 lit. a, mailowo na następujący adres e-mail: reklamacje@fiszkidojogi.pl, 

3. W reklamacji należy podać dane Klienta, numer zamówienia (lub inne dane pozwalające je zidentyfikować) oraz opis zdarzenia będącego podstawą reklamacji wraz ze zdjęciem dokumentującym podstawę reklamacji.

4. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni od daty ich otrzymania przez Sprzedawcę.

5. Klient w każdym czasie może żądać rozstrzygnięcia kwestii stanowiącej przedmiot postępowania reklamacyjnego przez podmiot trzeci i w tym celu:

a. wystąpić do mediatora lub instytucji, przed którymi będzie się toczyło postępowanie mediacyjne z wnioskiem o przeprowadzenie mediacji,

b. wystąpić do instytucji, przed którą będzie się toczyło postępowanie polubowne z wnioskiem o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny,

c. o ile jest Konsumentem niedokonującym zakupu w ramach działalności gospodarczej zwrócić się po pomoc do właściwego rzecznika konsumentów lub innego podmiotu wykonującego podobne funkcje.

6. W celu usunięcia wszelkich wątpliwości pouczenie, o którym mowa w ust. 5 powyżej, nie stanowi zapisu na sąd polubowny ani automatycznej zgody Sprzedawcy na udział w postępowaniu mediacyjnym albo polubownym.

VI. Postanowienia końcowe

§ 15

W trakcie korzystania ze Sklepu oraz korespondencji ze Sprzedawcą zakazane jest podawanie treści o charakterze bezprawnym.

§ 16

Sprzedawca informuje, że pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/ znajduje się platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów dotyczących umów zawartych na odległość pomiędzy konsumentami a przedsiębiorcami. Platforma stanowi punkt dostępu dla konsumentów i przedsiębiorców, którzy chcieliby skorzystać z pozasądowego rozstrzygania sporów konsumenckich dotyczących transakcji internetowych.

§ 17

Regulamin jest dostępny w siedzibie Sprzedawcy oraz na stronie https://fiszkidojogi.pl/regulamin.

0
    0
    Twój koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu